Szenvedni a boldogságért ( oldal neve ) ---> Miről szól?

Egy szétesett családról. Két testvérről, akik újra egymásra találnak, s az egyikük vámpír, a másikuk farkas. Mi lesz akkor, ha kitudódik, ki az anyjuk? S főleg akkor, ha a múlt alapjaiban hullik romba... ha amit hittünk, nem is úgy volt, ahogy azt mi láttuk... ha a szemünk becsapott, s a szívünk súgta meg azt, amit csak hinni reméltünk...

Kezdet

Két férfit szerettem életemben a legjobban, az egyiket jobban, mint a másikat... Most mégis mindkettőtől távol vagyok, s ami a legszörnyűbb egyes egyedül...

A gyermekeim élik életüket, s csak remélni tudom, hogy elég ügyes voltam, és soha nem jönnek rá, mit is tettem akkor.

(Bella)

Végzet - Forks

Az életemben, mindig próbáltam egyensúlyt tartani, de mikor ismét vissza kellett mennem szülővárosomba, minden romba dőlni látszott... Pedig az életem még csak akkor kezdődött...

(Flor)


Végre ismét a nővéremmel lehetek, most nem fogom olyan könnyen elengedni, mint régen, harcolni fogok érte, hogy legalább ő velem maradjon... de mit fog szólni a falka, ha egy vámpír fog La Pusban élni?

(Jac)

2010. január 21., csütörtök

Visszatérés 06


(Flor szemszöge)

Iszonyatosan fortyogtam a dühtől. Mégis mit képzeltem, pont ide jövök, és ők nem lesznek itt… most mit fogok tenni? Tűnődtem, miközben megérkeztem a házhoz, La Pusban.

Szép lassan sétáltam befelé és próbáltam nyugalmat erőltetni magamra. Már épp készültem a nappali előtt elhaladni, mikor az öcsém morgolódva kelt fel. Hát még ez is? Dühödtem be egyre jobban. Miért nem mehetek el úgy, hogy őt ne kelteném fel…

- Hello hugi – hallottam meg álmos hangját – ez a szag isteni – húzta a fejére a párnát.

- Bocs – motyogtam

- Semmi baj – sóhajtott és kibújt a rejtekhelye alól. Csak most vettem észre, hogy a tv megy, ezek szerint elaludhatott előtte. Odamentem hozzá és megöleltem, mire elkezdett dideregni…

- Sajnálom – szabadkoztam… már épp felálltam volna, mikor utánam kapott és jó szorosan a karjaimba bújt

- Már hiányzott – ásított egyet közben – hogy egy hideg kőszoborral ölelkezzek – hunyta le a szemeit kuncogva.

- Ez nem vicces – dünnyögtem sértődötten.

- De igen az – nézett rám egy nagy mosolyt felvillantva – nem érzed – fogta meg a kezem, de kérdő pillantásom láttán folytatta – őseink ellenségek voltak – kelt fel – de mi – mutatott rám, aztán magára – nem csak, hogy jóban vagyunk, még testvérek is…

- Ez igaz – mosolyogtam rá – ha valaki ezt megtudná, hogy hozták össze apuék, már biztos sikítva menekülne el… - kacagtam.

- Az biztos – nevettet ő is velem – emlékszel, még a kórházban sem mertek ott hagyni engem, mert miattad folyton átváltoztam már akkor is – fordult az ablak felé

- Nehéz volt ám kisvámpírként megtartani az a pár lépést – suttogtam – olyan jó volt, a te kis meleg testedet a karjaimban fogni – emlékeztem vissza, mikor mindig kiszedtem őt a bölcsőjéből, csak, hogy utána álomba ringathassam – és amikor először változtál át a karjaimban – mosolyodtam el – az csodálatos volt – suhantam az öcsém mögé és a fejem a vállára tettem

- Ezzel egyetértek – kémlelte továbbra is a kinti tájat – mindig is szerettem, a te hideg tested – bújt ismét hozzám – olyan megnyugtató – suttogta és ismét lehunyta szemeit.

Csak álltunk ott pár percig, mikor meghallottam, egyenletes szuszogását. Szép lassan felemeltem és felvittem a szobájába, majd befektettem az ágyba. Betakargattam, aztán lábujjhegyen kiosontam a házból. Pont időben, gondoltam, mikor megláttam Billy közeledő alakját.

- Szia – köszönt egy karrendítéssel, viszonoztam a gesztusát, majd egy kicsit előrébb lépve megállítottam, ahogy hozzáértem forró karjához.

- Bocsánat – mondtam azonnal, mert rögtön remegni kezdett. – Vegyél mély levegőt – szóltam rá, szerencsére azt tette, amit mondtam, és a teste azonnal abbahagyta az eddigi tevékenységét

- Hu – fújta ki a bent tartott levegőt – még szokatlan – mormolta…

- Tudom – néztem a szemébe. Tudnom kellett, hogy nem haragszik rám, de ott csak csodálatot láttam, amit nem értettem… - Mi olyan érdekes rajtam? – kérdeztem végül rá, mert a szemeivel folyton rajtam vizslatott…

- Hogyan? – kérdezte meglepetten

- Mit néztél annyira? – tettem fel újra a kérdésemet.

- Tudod – mosolyodott el – azt hittem a te fajtád könyörtelen, hogy a véren kívül semmi nem érdekli – húzta el a száját – és amit te csinálsz… - emelte rám barna szemeit – csodálatos….

- Miért lenne az? Hiszen semmi rendkívülit nem teszek – ültem le a verandára

- Szerinted más is képes lenne alakváltókkal együtt élni? – foglalt helyet mellettem – nem hiszem… és még el is fogadjuk egymást… - suttogta – mikor régen Jac mesélt rólad, azt hittem csak egy egyszerű ember vagy, de aztán mikor elmondta… mi is vagy te… és azok a képek… - borzongott meg – rémisztő volt és közben csodaszép – hatódott meg. – Soha senki nem látott még ilyet… - nevetett fel vidámat. – Egy kis pöttöm lányt, aki vámpírként hófehér karjaiban egy farkassal van egy képen – emlékezett vissza. – Ez volt az első foto, amit rólatok közösen láttam - fordult felém – azonnal apuhoz rohantam, mert azt hittem átver a bátyám… de mikor kiderült, hogy minden igaz… megrémültem, hogy valami baja eshet… - fordult el, hogy aztán egy vidám kacagással megajándékozzon – de most már tudom, alaptalanok voltam a vádjaim, te olyan jó vagy, ahogy azt a testvérem is elmondta.

- Köszönöm – öleltem meg hirtelen, majd gyorsan el is húzódtam. Félve néztem rá, de ő csak mosolygott és jobbra – balra rázta a fejét.

- Hát igen – mondta – nem tévedtem. Téged nem lehet, nem szeretni – erre már mind a ketten felnevettünk. Igaza volt apának mikor még pár éve vissza akart ide csalni. Nem olyan rossz itt és még csak kívülállónak sem érem magam… talán idővel elfogadnak a többiek is… de legalább most már van egy családom…

- Mi ez a nagy ricsaj? – jött ki az öcsém a fejét vakargatva az ajtón. Azonnal abbahagytam a nevetést, és bűnbánóan néztem rá, amiért felébresztettem

- Nem akartalak fel kelteni – vált fojtottá a hangom

- Ugyan már Flor – ölelt át hátulról – hiszen ma éjszaka már aludhatok – puszilt bele a hajamba – különben is, szerettem volna veled beszélgetni

- Nos akkor foglal helyet körükben – hangzott fel Billy mély hangja.

- Miről szerettél volna velem beszélni? – kérdeztem azonnal. Soha semminek nem fog így neki, biztos most valami komoly dolog következik.

- Azt hiszem én, bemegyek és készítek valami kaját – mosolygott még mindig Billy – farkaséhes vagyok – hallottuk még a hangját, az ajtón túl. S a következő percben vidáman fütyörészett a konyhában.

- Nos? – tettem fel újra a kérdést a bátyámnak. Az arca az eddigi vidámból, gondterhelté vált. S mintha még néhány ránc is megjelent volna a homlokán…

- Miért nem maradt meg a régi neved? – érintette meg a karom – senki nem tudta volna, ki vagy…

- De igen – húztam el a kezem, hogy a szemembe nézzen – szerinted mi más vezérelt volna?

- Jó - jó – emelte fel a kezeit védekezően – de a keresztneved, kinek ártott volna? – nézett rám gúnyosan

- Oh igen – fordítottam el a tekintetemet, mert nem bírtam a szemébe mondani, a következő mondatomat – Renessme C… - de képtelen voltam az egész nevemet a számra venni – vagy Nessi, ahogy apa szólított még kicsiként – csuklott el a hangom – ugyan kinek tűnne fel a hasonlóság?

- Nem akartalak megbántani – vált bűnbánóvá a hangja

- Az emlékek hatalma – zokogtam könnyek nélkül – mindenki így ismert még ott… anya halála után, senkinek nem engedtem, hogy az eredeti nevemen szólítson – suttogtam megtörten – te is így ismersz. Akkor miért ne tehettem volna? – néztem a távolodó napba bele.

- Csak tudod – húzódott hozzám közelebb – szerettem volna, ha anyától, valami megmarad – érintette meg a karomat, de mikor látta, hogy nem húzódok el, a vállamra fektette a fejét – de nem tudtam, hogy ez számodra, ilyen nehéz…

- A nevem egy ajándék – emlékeztem vissza – mindig ezt mondta anya. Nem feltételeztem, hogy valaha fogok találkozni a Cullen családdal. De ha mégis összehozz velük a sors, arra gondoltam, majd elmegyünk egymás mellett. Erre ideköltözök, és kiderül, hogy nem csak, itt vannak, de még a suliban is egy évfolyamba járok velük… - tettem karba a kezem

- Mindennek oka van – állt fel Jac – talán meg kellene őket ismerned – mondta – nem olyan rosszak, mint hiszed. Adj egy esélyt nekik.

- Persze, mert az olyan könnyű – dühöngtem

- Mi folyik itt fiatalok? – lépett mellénk Sarah

- Épp azt mondtam Flornak, hogy adhatna Culleneknek egy esélyt. Nem olyan rosszak, mint hiszi – hadarta Jac

- Így igaz drágám. Emlékezz csak vissza, régen még engem is gyűlöltél… - emelte fel a fejem, hogy rá nézzek

- De az más volt… - mondtam magabiztosan

- Persze – nevetett fel – mert én a bevésődése voltam, anyukád pedig nem? Szerette őt is Flor, csak hozzám erősebb kapcsolat fűzte. Bella pedig volt olyan kedves és elvitt innen… mondván egy vámpírnak nem itt a helye…

- Majd megpróbálok kedvesebb lenni hozzájuk – adtam be a derekam végül. S mert nem akartam azt az időt feleleveníteni.

- Ez a beszéd – ugrott a nyakamba Jac – most pedig be a házba, mert éhen halok – hahotázott

- És a kaja kész is – mondta Billy vidáman

- Hm – szimatoltam a levegőbe, ahogy befelé haladtunk, majd mikor beértem a konyhába megláttam egy tálcán is a remekművét – ilyen szép melegszendvicseket még senki nem készített – bókoltam neki.

Láttam rajta, hogy elpirult. De, amint a család tagjai helyet foglaltak és az ételt elkezdett fogyni, azonnal lecsapott ő is, és már nem volt ideje a mondatomat elemezni. Apró mosolyra húzódott a szám, ahogy majszolták az ételt. Nem volt szívem elvenni előlük egyet sem, pedig éreztem, hogy éhes vagyok. Tudtam, ha ma nem eszem, a szemem holnap feketében fog tündökölni és az emberek vére íncsiklandozóan fog rám, hatni…

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Ez a rész is jó lett és alig várom hogy újra találkozzon Flor Cullenékkela és mi fog történni!
Figyelem mindenki komizzon hogy jöjjön a friss!!!!

Carly írta...

Szia Kitti!

Nagyon tetszett ez a rész is szeretem mikor Flor La Pushban van.
Már én is nagyon várom az újabb Cullen-es részt!
Viszont arra figyelj,hogy Jac Flor öccse és nem a bátyja.
Fúúúú...ez volt életem első ilyen kritikája,hogy beleírtam mit nem írtál jól,de amúgy minden tök jó volt benne!
Mindenkinek üzenek aki itt jár,hogy légyszives komizzatok mert minnél kevesebb komi annál később jön az új fejezet.
Puszi
Ari

vivi. írta...

szia!
Nagyon jó lett ez a fejezet is!Én is nagyon várom azt a részt amikor megint találkozik a Cullenekkel =).
És nagyon szeretem ezeket a részeket amikor Jake-el beszélget:) olyan aranyosak .
Puszi
Vivi

Kitti (Ekiro) írta...

Szia Ari!
Hm arra célzol, hogy az elején, Jac le hugizza Flort?
Azt egy szójátéknak szántam... nem tudom, a hello nővérkém túl hosszúnak tűnt, de ha nagyon zavaró, akkor át is írhatom.
nem emlékszem, hogy eltévesztettem volna. De ha igen, akkor légyszi írd le pontosan.
és köszi

Lizbeth a következő részben fog is ;)

viv köszönöm :)

Carly írta...

Szia Kitti!

Nem a hugizásra gondoltam az aranyos volt!
Hanem erre:
- Nehéz volt ám kisvámpírként megtartani az a pár lépést – suttogtam – olyan jó volt, a te kis meleg testedet a karjaimban fogni – emlékeztem vissza, mikor mindig kiszedtem őt a bölcsőjéből, csak, hogy utána álomba ringathassam – és amikor először változtál át a karjaimban – mosolyodtam el – az csodálatos volt – suhantam a bátyám mögé és a fejem a vállára tettem
Ebben a részben azt írtad bátyám viszont volt egy másik
Erre gondolok:
- Mi ez a nagy ricsaj? – jött ki az öcsém a fejét vakargatva az ajtón. Azonnal abbahagytam a nevetést, és bűnbánóan néztem rá, amiért felébresztettem
Itt pedig már öcsém van írva.
Lehet,hogy csak nekem zavaró és ha igen akkor bocsi.
Az előző volt az első ilyen kritikám mikor valamit nem találtam jónak és lelkiismeret furdalásom is volt miatta.
Még egyszer bocsi.
Puszi
Ari

Kitti (Ekiro) írta...

Szia Ari!

Ne legyen. Teljesen igazad van. Ezt elírtam. Köszönöm :) És máskor is szólj nyugodtan. Jól tetted :)

Puszi Kitti

vivi. írta...

Szia Kitti :)
Tudom, hogy már írtam, csak azon gondolkodom, hogy miért pont a Hale nevet választotta?Mert ugye Jasper is Hale..szóval érted mire próbálok kilyukadni? XD vagy egyértelmű a válasz csak én nem veszem észre? :/ Hm..túl fáradt vagyok már :D
Puszi
Vivi

Carly írta...

Szia Kitti!

Tényleg ezt már én is akartam kérdezni amit vivi kérdezett.
Miért pont Hale?
Erre nagyon kíváncsi vagyok,mint mindenre:)
Mikorra várható a következő fejezet?
Puszi
Ari

Kitti (Ekiro) írta...

Sziasztok!
Vivi és Ari.
Ez egy lényeges dolog. De nemsokára erre is fény derül ;)
A következő fejezet, ha sikerül összehoznom, akkor még ma felteszem, mert ilyen sok kommentel megajándékoztatok :)
Igyekszem.
Puszi :)
Kitti

Bella

Bella

Flor/ Nes

Flor/ Nes

-






-

Viktor

Viktor

Vera

Vera

-

-

-

Cullen clán

Carlisle

Carlisle

Esme

Esme

Edward

Edward

Rosalie

Rosalie

Emmett

Emmett

Alice

Alice

Jasper

Jasper
 
Szenvedni a boldogságért creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top