Szenvedni a boldogságért ( oldal neve ) ---> Miről szól?

Egy szétesett családról. Két testvérről, akik újra egymásra találnak, s az egyikük vámpír, a másikuk farkas. Mi lesz akkor, ha kitudódik, ki az anyjuk? S főleg akkor, ha a múlt alapjaiban hullik romba... ha amit hittünk, nem is úgy volt, ahogy azt mi láttuk... ha a szemünk becsapott, s a szívünk súgta meg azt, amit csak hinni reméltünk...

Kezdet

Két férfit szerettem életemben a legjobban, az egyiket jobban, mint a másikat... Most mégis mindkettőtől távol vagyok, s ami a legszörnyűbb egyes egyedül...

A gyermekeim élik életüket, s csak remélni tudom, hogy elég ügyes voltam, és soha nem jönnek rá, mit is tettem akkor.

(Bella)

Végzet - Forks

Az életemben, mindig próbáltam egyensúlyt tartani, de mikor ismét vissza kellett mennem szülővárosomba, minden romba dőlni látszott... Pedig az életem még csak akkor kezdődött...

(Flor)


Végre ismét a nővéremmel lehetek, most nem fogom olyan könnyen elengedni, mint régen, harcolni fogok érte, hogy legalább ő velem maradjon... de mit fog szólni a falka, ha egy vámpír fog La Pusban élni?

(Jac)

2013. július 2., kedd

Kinézet


Sziasztok! Az összes blogon új kinézet van, csak ezen nem. Legyen ez is frissítve vagy elégedettek vagytok azzal, ami most van? :)

0 megjegyzés:

Bella

Bella

Flor/ Nes

Flor/ Nes

-






-

Viktor

Viktor

Vera

Vera

-

-

-

Cullen clán

Carlisle

Carlisle

Esme

Esme

Edward

Edward

Rosalie

Rosalie

Emmett

Emmett

Alice

Alice

Jasper

Jasper
 
Szenvedni a boldogságért creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top